Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

המדריך לבחירת משרד חקירות

בחירת משרד חקירות יכולה להיות משימה שדורשת תחקור מצדכם כשאתם מחפשים חוקר פרטי למטרות שלכם וזה פשוט יותר יחסית מאשר אתם חושבים. הקריטריון הראשון הוא דווקא לא הגודל אלא ההסמכה והרישיון. אסור לעבוד עם חוקרים פרטיים שאין להם רישיון לכך משום שאחרת לא תוכלו להשתמש בחומרי החקירה במידה ותצטרכו להציג אותם בבית המשפט להוכחת הטיעונים שלכם, ואולי אף תסתבכו בעצמכם כשתציגו זאת. חשוב לבדוק זאת וללכת רק עם משרד חקירות מורשה.

התמחות בתחום שלכם

השיקול השני שלפיו כדאי לבחור משרד קירות הוא לפי המטרה והמשימה שלכם, כך שאם מדובר בחקירה גדולה מאוד שדורשת רבה משאבים וידע רב כמו חקירה כלכלית, ברור שכדאי לתת את העבודה למשרד שמתמחה בזה ויש לו כבר ניסיון והתמחות וידע. תצטרכו כמובן לברר אם האינטרסים אינם צולבים והחוקר אינו עובד גם עבור המתחרים שלכם ואם הוא הגון מספיק הוא יגיד לכם בדיוק אם הוא יכול לקבל את העבודה הזאת. עם זאת, קחו בחשבון שבמקרה זה חוקר פרטי מחיר יהיה בהתאם לגודל המשרד והתעריפים שהוא גובה. יש מקרים שבהם זה בהחלט כדאי כי התוצאות מהירות ומוכחות.

גודל המשרד וטיב השירות

גודל המשרד יכול להעיד גם על המחיר שהוא עשוי לגבות אבל גם על טיב השירות שתקבלו. יכול להיות שהמשרד קטן אבל המחיר גבוה מדי לטעמכם ולכן יכול להיות שזה ייראה לכם ללא פרופורציות לחקירה שתצטרכו ולתוצאות. כלומר, חייבת להיות הלימה בין המוניטין והמחיר של משרד חקירות לבין מה שתקבלו ממנו, במיוחד מבחינת יחס אישי ושירות. אם אתם מרגישים שאתם לא מקבלים תוצאות מקווות ולא עשו את העבודה כמו שצריך, אין סיבה להמשיך עם המשרד. במקרה הזה לפחות למדתם עם מי לא לעבוד לפעם הבאה.

תעריפי חקירות

חוקר פרטי מחיר יכול להיראות לכם גבוה מאוד אבל סקר מחירים שתעשו יוכל לתת לכם אינדיקציה של שטות העבודה והתמחור שלהן. כאמור, לפעמים כדאי לשלם מחיר גבוה יותר עבור עבודה אמינה ורצינית במקום להסתבך בשטח עם חקירות לא מקצועיות שתשלמו עליהן מחיר כלשהו בכל מקרה.

Exit mobile version