Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

השקעות נדל"ן בחו"ל – מה חשוב לבדוק לפני רכישת נדל"ן מעבר לים?

משקיעים ישראלים המחפשים אחר הזדמנויות השקעה בנדל"ן יחפשו אותם כיום מעבר ליום ברוב המקרים.
אין ספק כי השקעות נדל"ן בחו"ל הרבה יותר משתלמות מאלה בשוק הישראלי הן מבחינת עלות הנכסים, הן מבחינת פוט' הצמיחה וההשבחה והן מבחינת התשואה השנתית על הנכסים.
על אף היתרונות הרבים חשוב לבדוק היכן משקיעים וכן לבצע בדיקות מקיפות אודות הנכס, האזור בו רוצים לרכוש נכס ואודות החוקים וההיבטים הביורוקרטים במדינת היעד.

היכן כדאי להשקיע?

בבואכם להשקיע בנדל"ן חשוב לבדוק תחילה היכן כדאי להשקיע.
נתחיל מבדיקת האפשרויות שלנו במדינות השונות, לא בכל מדינה כדאי להשקיע בנדל"ן.
יש מדינות, גם באירופה, בהן מחירי הנדל"ן יקרים במיוחד ולא משתלמים עבור משקיעים זרים.
במדינות מסוימות ההליך הביורוקרטי עשוי להיות מסורבל או מקשה על משקיעים זרים ובמדינות מסוימות המיסים יכולים להיות גבוהים עד כדי כך שההשקעה לא תהיה משתלמת.
לאחר שבחרנו את המדינה שבה הבנו שמומלץ להשקיע נרצה לאתר את הנכס המתאים לנו ביותר לתקציב, לבדוק שאכן מדובר באזור עם ביקוש (כדי שהנכס לא יעמוד פנוי יותר מדי זמן ללא משכיר) וכמובן לבחון היטב את המרחב הדמוגרפי והקהילה באזור. לאחר איסוף כל הפרטים הנדרשים נוכל להתקדם לתכנון הפיננסי והתחלת תהליך הרכישה של הנכס והעברת הבעלות בטאבו.

השקעות נדל"ן בחו"ל עם נדלינסטוגו – ליהנות מיציבות וביטחון לאורך זמן

חברת נדלינסטוגו מתמחה באיתור, שיווק וניהול נכסים בחו"ל, לרבות ברומניה ובפורטוגל הנחשבות למדינות אטרקטיביות במיוחד למשקיעים זרים בנדל"ן ומושכים משקיעים ישראלים רבים להשקעה במדינה.
בין שירותי החברה אנו מספקים ייעוץ להשקעות בנדל"ן, איתור נכסים וליווי צמוד לאורך כל הדרך, בשפה העברית, תוך שאנשים המקצוע שלנו מנהלים עבורכם את כל ההליכים המשפטיים והביורוקרטים, מסייעים לכם בהקמת חשבון בנק מקומי, קבלת מימון ורישום הנכס בטאבו.
לאחר מכן נוכל לנהל עבורכם את הנכס באופן שוטף לרבות טיפול בניקיון ושיפוץ הנכס, ריהוט, מציאת שוכרים ועוד.

לפרטים נוספים על השקעות נדל"ן בחו"ל 

Exit mobile version