Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

מיטב האטרקציות בטיול מאורגן ליפן

אם החלטתם לצאת אל טיול מאורגן ליפן צפויה לכם חוויה ייחודית במינה. יפן שונה מאוד מישראל ומשאר המדינות המערביות שכן התרבות שלה משלבת בין מסורת עתיקת יומין ובין התרבות שמאפיינת את העידן המודרני. יפן היא שילוב מופלא בין נופים וקדמה וניתן למצוא בה את האלפים היפנים, המקדשים הבודהיסטים, הר פוג'י, ארמונות קיסרים, מקדשי זן, בתי סמוראים, אגמים בגוון טורקיז, מפרצים, כפרים, ערים מודרניות, מרכזי קניות והרשימה עוד ארוכה.

במידה שתבחרו לטייל ביפן במסגרת טיול מאורגן, תוכלו לבקר באתרים מרכזיים וליהנות ממגוון אטרקציות מובילות שיאפשרו לכם לחוש בייחודה של המדינה.

אטרקציות מובילות ביפן – עולם שונה וייחודי

טיול מאורגן מוצלח ביפן יוכל להפגיש אתכם עם האטרקציות הבאות, כמובן שאלו רק חלק ממגוון האטרקציות שקיימות ביפן:

טיול מאורגן ליפן. תמונה: pexels
  1. טוקיו – עיר הבירה הגדולה של יפן. בעיר יושב הקיסר של המדינה ומתגוררים בה 12 מיליון תושבים. במהלך ביקור בעיר תוכלו לחוש בשילוב הייחודי שבין המסורת הקדומה ובין הקדמה. בין המקומות המעניינים שבעיר תוכלו לבקר במקדש מיג'י, שוק הדגים, מגדל טוקיו ומקדש קאנון שלידו רחוב קניות רווי דוכנים שנבנו בסגנון מסורתי.
  2. הר פוג'י – הר פוג'י הוא הסמל המרכזי של יפן. מדובר על ההר הגבוה ביותר במדינה והוא זוכה לפופולאריות רבה. להר צורת חרוט והוא מכוסה בשלג לאורך כל השנה. העולים על ההר יכולים לצפות בנוף קסום של טבע ואגמים שנמצאים מסביב להר.
  3. טקאיימה – טקאיימה היא עיירה עתיקה שממוקדמת במרכז הרי האלפים היפניים. במהלך עונות הסתיו והאביב מתקיימים בעיירה פסטיבלים. האווירה בעיירה ייחודית ביותר שכן המקום משמר את המסורת היפנית.
  4. ניקו – בניקו ניתן למצוא את מקדש TOSHOGU שנבנה לכבוד אייאסו, המייסד של שושלת טוקוגאווה. המקדש נמצא במרכז יער יפה במיוחד ממנו ניתן להשקיף על נוף מרהיב.
  5. הר קויה – מדובר על אחד האתרים הקדושים ביותר במדינה. העולים על ההר יכולים לראות את המקדש של כת "השינגון" שנוסדה במאה התשיעית, מדובר בכת בודהיסטית שהשפיעה על התרבות שאפיינה את תקופת היאן. על הר קויה ניתן לראות גם מנזר שמעוצב באופן מינימליסטי.
  6. קיוטו – קיוטו היא עיר הבירה העתיקה של המדינה. לאורך אלף שנים היא הבירה של הפילוסופיה, האומנות והתרבות.
  7. הירושימה – העיר עליה הוטלה פצצת האטום במהלך מלחמת העולם ה-2. העיר נמחקה לחלוטין. קיימים בעיר אתרים שונים שנותנים כבוד לנופלים, בין האתרים הללו ניתן לציין את: פארק ההנצחה של הירושימה, מוזיאון ההנצחה, ארמון הירושימה ואתרים נוספים.

במסגרת טיול מאורגן ליפן לא תצטרכו לדאוג לדבר. חברה מקצועית, אמינה ובעלת ניסיון תציע לכם מגוון טיולים שיאפשרו לכם לפגוש את יפן ולהכיר את ייחודה.

 

 

 

 

 

Exit mobile version