Site icon תרבוש אתר תרבות ופנאי לציבור הדתי

עוברים לדיגיטל – טופס מהיר ופשוט שמייעל כל תהליך

קרדיט: pexels.com

אין מי שלא יצא לו פה ושם במהלך השגרה היומיומית למלא טופס דיגיטלי או לחתום על מסמך בצורה מקוונת. יש כיום אינספור טפסים ומסמכים שאפשר לחתום עליהם דרך המחשב האישי או אפילו דרך הטלפון הנייד, מה שחוסך הרבה מאד זמן וטרחה. כבר לא באמת חייבים להגיע למשרד ספציפי בשעות מסוימות על מנת לחתום ותהליכים משמעותיים יכולים להתבצע גם מרחוק ללא בזבוז זמן יקר. בטפסים הדיגיטליים אפשר למצוא ברישום ילדים למסגרות החינוך, במילוי בקשה לדרכון או תעודת זהות ואפילו בעת הבקשה לשלם עבור רישיון הרכב או רישיון הנהיגה. אחרי שהטופס מלא וחתום כראוי – ימשיך הטיפול בו.

הבנייה החכמה של כל טופס דיגיטלי

חשוב לדעת שמדובר במלאכה שחייבת להתבצע על ידי אנשי מקצוע שיש להם את הידע והניסיון הדרושים. כל טופס דיגיטלי חייב לקבל את התהליך הספציפי והייחודי שלו על מנת שהוא יהיה בדיוק כמו שצריך ויכיל את הסעיפים הרלוונטיים למידע הקשור בו. יש סעיפים שצריך יהיה למלא בהם פרטים או תשובה מילולית, יש סעיפים שצריך יהיה לסמן בהם וי או איקס וכמובן השדות הכי חשובים – תאריך וחתימה דיגיטלית. יש טפסים שצריכים להכיל גם הסברים כך שהלקוח יוכל להיזכר על מה חתם או מה תנאי העסקה ויש כאלה שיישלחו למשרד ממשלתי ויאפשרו המשך מהיר של תהליך חשוב.

החשיבות של מילוי מדויק

מי שמקבל קישור לצורך מילוי של טופס דיגיטלי חייב לוודא שאכן כל הסעיפים והפרטים מלאים כמו שצריך, שכל הפרטים שהוא ממלא נכונים, עדכניים ומדויקים ובמידת הצורך עליו לקרוא את השורות התחתונות או האותיות הקטנות על מנת להבין את המשמעות של הטופס הספציפי שבו מדובר. בדרך זו הוא יידע ויבין בדיוק מה מטרת הטופס וגם יידע שעדיף לו למלא אותו בצורה מקוונת וכך לחסוך מעצמו לא מעט זמן וכמובן טרחה.

חברת iForms בעלת ותק וניסיון בבניית טפסים דיגיטליים מכל הסוגים ופועלת בתחום זה משנת 2007. מומלץ לפנות לקבלת ייעוץ מקצועי פרטני על מנת להבין ולוודא שהחברה יכולה לסייע בכל עניין דרוש.

101 מקוון

מי שעובד בתור שכיר יודע שיש לא מעט בירוקרטיה שצריכה להתבצע בינו לבין מקום העבודה שלו על מנת לוודא שכל הפרטים הידועים אודותיו מעודכנים בצורה מדויקת ועדכנית במערכות המדינה. לצורך זה יש כל מיני טפסים או מסמכים שצריך מדי פעם למלא ולחתום עליהם ובכלל זה גם טופס 101 מקוון שכיום כל עובד מקבל את הקישור הייחודי והייעודי לטופס משלו כדי לחתום עליו. מדובר בטופס שיש לו כמה וכמה שימושים ומטרות – עדכון ו-וידוא פרטים אישיים, סימון בנוגע להכנסות של משק הבית לצורך קביעת גובה ההפרשות מתלוש השכר וכמובן בקשה לביצוע תיאום מס על פי הצורך אם יש יותר ממקום עבודה אחד.

הדור החדש של טופס 101 מקוון

אי אפשר להישאר מאחור ולא לפעול ביחד עם הטכנולוגיה המתקדמת. כיום כשיש אפשרות לשלוח לכל עובד קישור ספציפי עם הפרטים שלו על מנת שימלא אותו תוך מספר דקות דרך המחשב או הטלפון הנייד – אפשר לחסוך כך הרבה מאד זמן והתהליך של עדכון הפרטים מדי שנה מחדש יהיה הרבה יותר נוח ויעיל. גם העובד יעדיף למלא טופס 101 מקוון ולא להתחיל להתעסק עם דפי נייר שעלולים ללכת לאיבוד או להיות חשופים לעיניהם של אנשים אחרים בחברה שאין הם מעניינם. בנוסף לכך בהרבה חברות יש קשר ישיר למערכות של רשויות המיסים והמוסד לביטוח לאומי וכך הנתונים מתעדכנים אוטומטית.

החשיבות של קדמה וחדשנות

עידן הדיגיטל והאינטרנט הביא איתו לא מעט בשורות ובוודאי שלא מעט אפשרויות חדשות וחדישות לביצוע אינספור פעולות שבעבר היו נחשבות למסורבלות או מורכבות. כיום במקום הטפסים מנייר אפשר למלא טופס 101 מקוון (וגם אינספור טפסים נוספים או מסמכים חשובים אחרים) והחתימה הדיגיטלית תהיה מוכרת ומאושרת מבחינה משפטית ולכן צפוי שעם הזמן אפשר יהיה לראות עוד ועוד אפשרויות כאלה של קדמה, טכנולוגיה מתקדמת וחדשנות המותאמות למציאות המשתנה.

חברת iForms מתמחה ביצירת טפסים ומסמכים המיועדים למילוי וחתימה דיגיטליים מרחוק והיא הכתובת בכל פעם שצריך ליצור טופס כזה יש מאין.

חתימת מסמכים דיגיטלית

אין כמעט מי שלא יצא לו לפחות פעם אחת בחייו או בתקופה האחרונה לבצע חתימת מסמכים דיגיטלית שחוסכת לו זמן יקר ומאפשרת לו להשלים תהליכים מגוונים המיועדים להרבה מאד צרכים. כיום מדובר בעניין כמעט שגרתי שאנשים כבר לא ממש מייחסים לו תשומת לב גבוהה מדי, שכן החתימה על טפסים או מסמכים הפכה לנורמה עדכנית שחוסכת זמן וטרחה גם מהמשתמשים עצמם וגם מהחברות והארגונים ששולחים את הקישורים למסמכים המקוונים האלה. כך הם לא חייבים להגיע למקום מסוים או לקבוע פגישה והתהליך לא צריך להתעכב רק לשם החתימה על המסמך. יש מסמכים שבהם החתימה הדיגיטלית בהחלט תספיק מבחינת המשמעות שלהם.

דוגמאות למקרים שבהם מתאפשרת חתימת מסמכים דיגיטלית

חשוב לציין שלמרות הנוחות והמהירות של חתימת מסמכים דיגיטלית יש גם לא מעט מסמכים שאי אפשר לחתום עליהם מרחוק וחובה בכל זאת להגיע למפגש פרונטלי על מנת לחתום עליהם ולאשר את הסעיפים המופיעים בהם. יחד עם זאת, במקרים של רישום לבתי ספר, פתיחת חשבון בנק בפלטפורמה דיגיטלית, הזמנת שירותים או רכישה מקוונת של מוצרים ושירותים אפשר בהחלט לבצע רישום וחתימה מרחוק, מה שיבטיח שהתהליך יתקדם מהר וגם יסתיים מהר. הקישור שיגיע לטלפון הנייד של הלקוח יהיה הקישור ספציפי שמתאים ומיועד אך ורק לו עם הסעיפים הרלוונטיים המתאימים למקרה שלו.

עם הפנים קדימה לטכנולוגיה המתקדמת

אין ספק שיש הקלה גדולה במתן האפשרות של חתימת מסמכים דיגיטלית, מה שמבטיח תהליכים מהירים ויעילים בלי להמתין זמן רב להתקדמות מצד הצדדים. מה שבעבר כלל לא היה מקבל במה היום הוא נורמה לכל דבר ודווקא חתימה פיזית ופרונטלית על מסמכים שגרתיים היא זו שתגרום להרמת גבה ופליאה. עם הזמן צפוי שעוד ועוד פעולות שגרתיות ויומיומיות אכן יוכלו להתבצע מרחוק בלי להטריח אף אחד מהצדדים ויהיו תקפים ומאושרים ובעיקר – לא יעכבו את ההמשך.

דרושים לכם מסמכים לחתימה דיגיטלית? פנו ל- iForms ולאחר אפיון מדויק ומעמיק אנשי המקצוע יפתחו עבורכם את הטפסים שמתאימים לצרכים והמטרות שלכם.

Exit mobile version